Velkoobchod železářství
NOVINKY DOPORUČUJEME AKCE VÝPRODEJ
BRUFUS s.r.o. (https://www.brufus.cz/)

Reklamace

  Obdrželi jste poškozenou zásilku, jinou položku než je v objednávce, nebo je zásilka nekompletní? Potřebujete reklamovat zboží pro jeho vadu?
Připravili jsme si pro Vás návod, jak v jednotlivých případech postupovat. 

 

 

Poškozená zásilka při přepravě

 

Při přebírání zásilky je velmi důležité, abyste si stav obalu řádně překontrolovali (v průběhu přebírání zásilky od dopravce) a vyloučili tak jakékoliv mechanické poškození. Pokud budete mít nějaké výhrady označte je řidiči ihned do předávacího listu nebo jeho převzetí rovnou odmítněte.
Pokud zjistíte poškození obsahu zásilky dodatečně ( vypadá zásilka na první pohled v pořádku ), je nutné reklamaci neprodleně nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také nám ( info@brufus.cz, 581 701 792 ).

Způsob nahlášení dle přepravce

Způsob dopravy: Poškození hlaste nejpozději do: Kde nahlásit:
PPL 2 pracovních dnů on-line ODKAZ
PPL Parcelshop 2 pracovních dnů on-line ODKAZ
ČP Balík do ruky 24 hodin pobočka ČP
ČP Balík na poštu 24 hodin pobočka ČP
ČP Balíkovna 24 hodin pobočka ČP

 

Reklamaci poškozené zásilky nám zašlete emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky. Popište nám okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.

 

 

Obdrželi jste nekompletní zásilku nebo jiný výrobek?

 

Pokud jsme vám odeslali jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@brufus.cz. Kontaktujte nás také v případě, že jste obdrželi nekompletní zásilku.

Do e-mailu nám uveďte:

  • číslo faktury nebo objednávky
  • položku kterou jste obdrželi ( nejlépe foto štítku, nebo položky )
  • v případě nekompletního zboží - popis o jaký díl se jedná
  • v případě nekompletní zásilky - název položky dle faktury

 

 

Reklamace zboží

 

Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na brufus.cz. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.

Veškeré reklamace je nutné nahlásit našemu reklamačnímu oddělení na e-mail info@brufus.cz. My vás následně budeme kontaktovat a navrhneme nejvhodnější způsob řešení.

 Do e-mailu nám uveďte:

  • číslo faktury nebo objednávky
  • položku které se reklamace týká ( číslo nebo název položky z faktury / objednávky )
  • popis závady a podmínek, při kterých se závada projevuje
  • v případě viditelné závady také fotodokumentaci