Obdrželi jste poškozenou zásilku, jinou položku než je v objednávce, nebo je zásilka nekompletní? Potřebujete reklamovat zboží pro jeho vadu? Připravili jsme si pro Vás návod, jak v jednotlivých případech postupovat. |
Při přebírání zásilky je velmi důležité, abyste si stav obalu řádně překontrolovali (v průběhu přebírání zásilky od dopravce) a vyloučili tak jakékoliv mechanické poškození. Pokud budete mít nějaké výhrady označte je řidiči ihned do předávacího listu nebo jeho převzetí rovnou odmítněte. Způsob nahlášení dle přepravce
Reklamaci poškozené zásilky nám zašlete emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky. Popište nám okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození. |
Pokud jsme vám odeslali jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@brufus.cz. Kontaktujte nás také v případě, že jste obdrželi nekompletní zásilku. Do e-mailu nám uveďte:
|
Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na brufus.cz. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon. Veškeré reklamace je nutné nahlásit našemu reklamačnímu oddělení na e-mail info@brufus.cz. My vás následně budeme kontaktovat a navrhneme nejvhodnější způsob řešení. Do e-mailu nám uveďte:
|
Otvírací doba PO - PÁ 7:00 - 15:30h