Při přebírání zásilky je velmi důležité, abyste si stav obalu řádně překontrolovali (v průběhu přebírání zásilky od dopravce) a vyloučili tak jakékoliv mechanické poškození. Pokud budete mít nějaké výhrady označte je řidiči ihned do předávacího listu nebo jeho převzetí rovnou odmítněte.
Pokud zjistíte poškození obsahu zásilky dodatečně ( vypadá zásilka na první pohled v pořádku ), je nutné reklamaci neprodleně nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit také nám ( info@brufus.cz, 581 701 792 ).
Způsob dopravy: | Poškození hlaste nejpozději do: | Kde nahlásit: |
PPL | 2 pracovních dnů | on-line ODKAZ |
PPL Parcelshop | 2 pracovních dnů | on-line ODKAZ |
ČP Balík do ruky | 24 hodin | pobočka ČP |
ČP Balík na poštu | 24 hodin | pobočka ČP |
ČP Balíkovna | 24 hodin | pobočka ČP |
Reklamaci poškozené zásilky nám zašlete emailem společně s fotodokumentací (nafoťte poškozený výrobek, včetně obalu). Do emailu uveďte číslo prodejního dokladu (faktura) nebo číslo objednávky. Popište nám okolnosti při předání výrobku a okolností při jakých bylo zjištěno poškození.
Pokud jsme vám odeslali jiný výrobek, než který jste si objednali nebo se neshoduje popis na prodejním dokladu s popisem výrobku, kontaktujte prosím naše reklamační oddělení e-mailem info@brufus.cz. Kontaktujte nás také v případě, že jste obdrželi nekompletní zásilku.
Do e-mailu nám uveďte:
Zakoupili jste zboží, které po nějaké době přestalo fungovat, nepracuje správně nebo se na něm projevila vada? Připravili jsme pro Vás návod, jak postupovat v případě, že chcete reklamovat výrobek zakoupený na brufus.cz. Vaši reklamaci se pokusíme vyřídit v nejkratší možné době, nejpozději však do třiceti kalendářních dnů (od doručení reklamace), jak nám ukládá zákon.
Veškeré reklamace je nutné nahlásit našemu reklamačnímu oddělení na e-mail info@brufus.cz. My vás následně budeme kontaktovat a navrhneme nejvhodnější způsob řešení.
Do e-mailu nám uveďte:
Volejte pouze PO - PÁ 7:00 - 15:30h